VIDautó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Márkafüggetlen szerviz és Alkatrészáruház

2111 Szada, Dózsa György út 166.

Nyitvatartás: H-P:7h-18h

Munkafelvétel: 06 (30) 907 1325 / 06 (30) 907 1329

Alkatrészértékesítés: 06 (30) 920 2725

Csereautó, Bérautó: 06 (30) 907 1329

Autómentés: 06 (30) 907 1325 / 06 (30) 907 1329

Flotta-kezelés: 06 (30) 907 1329

Hozom-Viszem: 06 (30) 907 1329

INTELLIGENS DIAGNOSZTIKA

ntelligens diagnosztika:GUTMANN mega macs 55
Hibatároló olvasás-törlés 
Adatblokk-olvasás / üzemi paraméter ábrázolás 8-csatornás tárolási lehetõséggel 
/menet közbeni terheléses vizsgálat/
Beavatkozó-teszt
Alapbeállítások: gyújtáspont-, diesel befecskendezés-kezdet
Szerviz nullázás
Vezérlõegység kódolás: ECU-, kulcs-, immo-, fojtószelep-, távirányító

Intelligens diagnosztika:GUTMANN mega macs 55

Hibatároló olvasás-törlés 

Adatblokk-olvasás / üzemi paraméter ábrázolás 8-csatornás tárolási lehetõséggel 

/menet közbeni terheléses vizsgálat/

Beavatkozó-teszt

Alapbeállítások: gyújtáspont-, diesel befecskendezés-kezdet

Szerviz nullázás

Vezérlõegység kódolás: ECU-, kulcs-, immo-, fojtószelep-, távirányító

Digitális méréstechnika:

Motorteszter /automatikus kiértékeléssel

2-csatornás oszcilloszkóp 

Adatbázisok:

Kapcsolási rajzok,

Beállítási adatok /AutoData/,

Hibakeresés,

Motortér-fényképek,

Emissziómérés kiértékelés,

Mûszaki számítások

HIBATÁROLÓ LEKÉRDEZÉS - FELDOLGOZÁS - TÖRLÉS - HIBATÖRTÉNET TÁROLÁS

(Digitális motortér fényképekkel)

Hibakód lekérdezõ nélkül a korszerû gépjármûveknél nem tud hibatárolót törölni.

A mega m.a.c.s. ebben segíti Önt és univerzális bevethetõséget biztosít úgy a régebbi villogókódos, mint a legújabb típusokhoz.

Ez a LEGFONTOSABB: intelligens diagnosztikai szolgáltatás.

34+1** autómárka több, mint tízezer típusával kommunikál a motor, immo, ABS/ASR/ESP, légzsák, sebességváltó, futómû, klíma, komfortelektronika, audió-videó rendszer, keréknyomás szenzor témakörökben típusfüggõen.

(Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Chrysler*, Daewoo, Daihatsu, E-OBD**, Fiat, Ford, Honda, Hyundai*, Isuzu*, Jaguár*, Lancia, Mazda, MCC/Smart, Mercedes, Mitsubishi*, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche*, Renault, Rover, Saab*, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo)

ECU- Adatblokk olvasás 

(üzemi paraméter ábrázolás) 

A modern, újgenerációs vezérloegységek lehetové teszik a motor-, ABS-, sebességváltó-, légzsák-, komfortelektronika élõ adatainak átvitelét. Az á la carte, amibõl kiválaszthatjuk az egyidejûleg digitálisan és grafikusan ábrázolható 8 tételt, akár 110 "fogásból" is állhat. Így lehetõvé válik, hogy élõben követhessük a különbözõ beavatkozók üzemi állapotát.

Az adatblokk olvasás menü a motor járása mellett képes egyidejûleg nyolc általunk kiválasztott jel, adat, mértérték vagy utasítás-paraméter folyamatos digitális és grafikus megjelenítésére. Egyes típusoknál a motorvezérlõ az alapjárati fordulatszám ellenõrzésekor nem csak a fordulatszám szenzortól érkezõ jelet közvetíti a mega m.a.c.s.-nak, hanem az általa "elvárt" fordulatszámot is. Mi is ez az elvárt fordulatszám? Tudjuk, hogy a vezérlõegység a legfontosabb bemenõ jelek, mint motorhõmérséklet és légtömeg/szívócsõnyomás alapján kiszámítja a mûködéshez szükséges alap-üresjárati fordulatszámot. Ez az elvárt alapjárati fordulatszám a mega m.a.c.s. adatblokkjában jelenik meg, mely nem csak egyszerûen gyári adat, hanem mûködési feltételbeli érték. Annak változásáról és állapotáról is képet kapunk. Ilyen formában beállítási adattal eddigi gyakorlatunk során még nem találkoztunk.

Sokszor elõfordul viszont, hogy a mért fordulatszám ettõl magasabb (jeladótól érkezõ).

Ha a kétféle fordulatszám egy képernyõn, ugyanazon szabályozási kör többi értéke mellett jelenik meg, akkor máris következtethetünk a rendszer mûködési hibáira. 

TIPPEK: Falslevegõ a szívórendszerben (a légmennyiség-mérõt nem, de a Lambda-szonda jelét befolyásolja, így a vezérlõegység az alacsony Lambda-középérték jelszint miatt dúsításba kezd), hibás Lambda-szonda fûtés, elöregedett Lambda-szonda, ahol az ECU reakciója az elõbbivel azonos.

Az 5x10 perces tárolási lehetõség ebben a kategóriában páratlan, nincs elveszett adat, a "filmet" tetszés szerint visszanézheti és elemezheti. Ez a LEGHASZNOSABB menü. A mega m.a.c.s. a hagyományosnak tekinthetõ vezérlõegység diagnózis mellett az "E-OBD"-t, annak környezetvédelmi hibatárolójának feldolgozását és az ún. RI-kódok (üzemállapot kódok) ábrázolását is típusfüggetlenül lehetõvé teszi.

Ez a LEGFÜGGETLENEBB ajánlat.

Beavatkozó teszt 

Alapbeállítás 

Szerviz-nullázás

Vezérlõegység 

Folytószelepegység 

Immobilizer 

Kulcskódolás 

Mert az intelligens diagnosztika nem csak hibakód olvasásból áll.

Motorteszter

A gépjármû összes feszültség-ellenállás- és áramméréséhez (UI) univerzálisan alkalmazható a szenzorok vizsgálatától a beavatkozók ellenõrzéséig. Jellemzõen menüvezérelt automatikus kiértékelés segíti munkánkat. 

Ez a LEGKÖZVETLENEBB diagnosztikai lehetõség.

Akkumulátor, generátor, indítómotor, relatív kompresszió, gyújtás (primer, szekunder kör), terhelésszenzorok (torlólapos légmennyiségmérõ, hõfilmes, hõdrótos légtömegáramméro, szívócsõnyomás érzékelõ), fojtószelep potméterek, fordulatszám-, kopogás-, sebességérzékelõk, beavatkozók (befecskendezo szelepek, alapjáratállítók, mágnesszelepek ...), Lambdaszonda, homérsékletérzékelõk, Diesel (légtömegárammérõ, izzítás, szállításkezdet szenzor, gázpedál potméter, szállításkezdet állító, lekapcsolószelep, mennyiségállító) jelgörbe felvételei automatikus méréshatár beállítással, a legtöbb méréshez automatikus kiértékelés.

Gutmann adatbázis

Hibakeresési és javítási utasítások, beállítási adatok, gyakorlati információk, kapcsolási rajzok.

Kipufogógáz diagnózis

Hibakeresési és javítási utasítások a gázelemzõtol átvett emisszió-értékek alapján.

KTS-670  a vezérlõegység-diagnosztika csúcskészüléke a Bosch-tól

A KTS670-es berendezéssel a Bosch egy mobil, multimédiás felszereltségû diagnosztikai rendszerrel jelent meg a piacon, amely a mûhelyekben, illetve közvet-lenül a gépkocsikon egyaránt alkalmazható. A készülék a KTS 570-as mobil diagnosztikai teszter továbbfejlesztett változata, elõdjéhez képest további vizsgálati és diagnosztikai lehetõségekkel. Kitûnõ felbontóképességû színes érintõ-képernyõje kézzel vagy tapintó-ceruzával vezérelhetõ, beépített hangszóróval látták el. A KTS670 a ESI{tronic} szoftver segítségével kitûnõ hatékonysággal üzemeltethetõ.

A KTS670-es készülék képes minden, jelenleg használatos protokoll kezelésére. Az európai jármûvek ISO rendszere, valamint az amerikai és japán gyártmányú gépkocsik SAE rendszere mellett a berendezés a CAN protokoll segítségével képes a modern autóknál egyre szélesebb körben feltûnõ CAN busszal is kommunikálni.

A beépített oszcilloszkóp 100 kHz-es mintavételezési sebességgel használható egycsatornás, illetve 50 kHz-es mintavételezési sebességgel kétcsatornás üzemmódban a gépkocsikba épített alkatrészeken végzendõ komplex mérésekhez. A KTS 670 ezáltal kiválóan alkalmazható a jármûvekbe épített szenzorok vizsgálatára (az autószerelõ például egy idõben jelenítheti meg a képernyõn a katalizátor elõtti és utáni lambda-szonda feszültségváltozását). A KTS 670-es ezenkívül fel van szerelve egy multiméterrel is, amely feszültség, áramerõsség és ellenállás mérésére alkalmas.

A "Powered by ESI{tronic}" szlogen utalás arra, hogy az új KTS 670-et mûködtetõ szoftver ugyanaz a moduláris felépítésû ESI{tronic} szoftvercsomag, mint a Bosch összes vezérlõegység diagnosztikai berendezéseié. Az egységes, felhasználóbarát kezelõ felület alkalmazásával az ESI{tronic} a gépkocsi egyszeri azonosítása után kínálja föl a szerelõnek a hibakeresési útmutatók, diagnosztikai szoftverek, kapcsolási rajzok, alkatrészjegyzékek, munkaegységek, valamint a számlakészítõ modul alkalmazásának lehetõségét.

Intelligens diagnosztika:

Hibatároló olvasás-törlés 

Adatblokk-olvasás / üzemi paraméter ábrázolás 8-csatornás, 5x10 perces tárolási lehetõséggel 

/menet közbeni terheléses vizsgálat/

Beavatkozó-teszt

Alapbeállítások: gyújtáspont-, diesel befecskendezés-kezdet

Szerviz nullázás

Vezérlõegység kódolás: ECU-, kulcs-, immo-, fojtószelep-, távirányító

Az ABS, ASR vagy ESP elektronikus fékerõszabályozó rendszerekkel ellátott fékberendezéseken napjainkban már a munkálatok nagy része korszerû diagnosztikai technika nélkül nem végezhetõ el. Sok esetben már a fékrendszer légtelenítéséhez is a diagnosztikai tesztert kell igénybe venni. Ezen kívül a KTS-sel és az Esitronic-kal felfegyverkezve képesek vagyunk arra, hogy - például egy olajcsere, vagy rendszeres szervizelés után - nullázzuk a szervizintervallum kijelzõjét, vagy fényszórócsere után szükség esetén elvégezzék annak alapbeállítását.

Copyright © 2013 – VIDauto Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Minden jog fenntartva!

Weboldal készítés és Design: Arteries Studio